Sunday 20 September 2015

Celoter

Salam buat yang sudi membaca. Secara jujurnya aku bagi tahu korang lah. Semalam berlakunya peristiwa yang aku pasti buat pertama kalinya aku berkeras hati untuk membuat keputusan. Malangnya keputusan itulah yang membuat keluarga kecil kami lagi merenggang. Aduh, menyesal aku tak sudah. Tapi nak buat macam mana? Keputusan aku dah buat serta merta. Aku terpaksa juga meminta maaf dengan sepenuh hati dan penuh keikhlasan. Tapi, bukan waktunya lagi lah. Maybe malam2 sikit baru aku minta maaf. Secara jujur aku bagi tahu korang, aku sebenarnya buntu untuk membuat apa2 pilihan. Untuk sesiapa yang sudah berkahwin mungkin tahu yang perceraian ni bukan sesuatu yang mudah. Tapi perkara ni aku sudah filir berkali2 bagaimana untuk diselesaikan. Ermm. Susah untuk berkata2. Hari ini hari isnin, hari aku rasa berdukacita sekali. Insya'Allah i can solve this problems. Pray for me!

No comments:

Post a Comment