Sunday 20 September 2015

Aduh!

Assalamuaaikum dan salam satu malaysia. Ahahah. Kenapa alu gelak? Sebab aku amatlah gembira. Sebabnya ialah, untuk kali pertamanya aku membuat satu keputusan yang aku rasa ianya satu tindakam yang betul. Ianya ialah bertegas dalam semua hal. Punca aku buat keputusan ni pun sebab terpaksa, ada lah orang ni terlalu sukakan mengontrol semua perkara dalam hidup aku ni. Kalau korang pun lah, aku percaya mesti terajang punya kan? Ahaha. Tapi setiap orang lain2 kelakuan or pandangan. Ermm, aku rasa dalam hidup aku ni penuh dengan penipuan belaka. Nak jujur pun bukan semua. Jujur pun kadang2 terpaksa pun ada jugak. Senang cerita dalam hidup aku ni complicated
Ah dalam segala urusan. Haaa, sebab tu lah aku buat keputusan ni, and aku rasa biar sekali dia rasa perit hati aku.

No comments:

Post a Comment